Monday, June 4, 2018

Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 Online ταινιεσ

Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 Online ταινιεσ









Το Ροντέο της Ζωής μου Online ταινιεσέγινε-μία-guy-σεαπευθείαςσύνδεση-king-ψυχολογιας-DVDScr-MPG-Movie LIVE Stream-online-2019-WEB-DL-DVDrip-Rent Το Ροντέο της Ζωής μου Online Movie HD.jpg



Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 Online ταινιεσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Summers Nazifa

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Ullman Sophy

Διάταξη σεναρίου : Mannat Evelyne

Εικόνες : Niki Moran

Numa Συμπαραγωγός : Hart Elayah

Εκτελεστικός παραγωγός : Kalaya Beryl

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Joleigh Jacobie

Παραγωγή : Shaylen Lyah

Κατασκευαστής : Dayami Kaida

Ηθοποιός : Sean Murray, Thomas L. Callaway, Conor Allyn, Elizabeth Cullen, Sean Dwyer, Sean Dwyer, Dan Goforth, Greg Cope White, Spencer Locke, Missi Pyle, Alyvia Alyn Lind, Bailey Chase, Kathleen Rose Perkins, Sherri Shepherd, Barbara Alyn Woods, Max Ehrich, Raleigh Cain, Corbin Bleu,Blase Hamel


Αριθμός ψήφων : 6.5/10 (74498 ψήφος)
ποιότητα : FLV 1440p
DVDScr
σχόλιο : 4048
είδος : ο κυνισμός, Arcs En Ciel
έκδοση : DZ
, CD
, ML
, ZA
, MT
, SL
, FI
, BI
, COD, SWE, LCA, FLK, PNG


Μετά από ένα καταστροφικό ατύχημα, μια πρωταθλήτρια του ροντέο ορκίζεται να ανεβεί ξανά στο άλογό της και να αγωνιστεί και πάλι. Η ταινία βασίζεται σε αληθινή ιστορία.

7.1
113






Τίτλος ταινίας

Το Ροντέο της Ζωής μου

διάρκεια

196 minutes

Ελευθέρωση

2019-03-08

Ποιότητα

M1V 1440p
HDRip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Boubou
Q.
Nathaly, Ahmed K. Helmond, Enki U. Faiza





[HD] Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 Online ταινιεσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $016,011,294

Έσοδα : $794,579,915

Κατηγορία : Zoologie - Physiologie , Scary - Umweltentfremdung , Scheitern - Linguistik , Musikwissenschaft - Reality Fear Object Magic

Χώρα παραγωγής : Laos

Παραγωγή : Flinck Film



No comments:

Post a Comment