Thursday, May 17, 2018

Ο ήχος της φωνής μου 2011 Online ταινιεσ

Ο ήχος της φωνής μου 2011 Online ταινιεσ









Ο ήχος της φωνής μου Online ταινιεσειδήσεις-ζυμώνουμε-σινεμά-χωρίς-impawards-υστερογραφο-σ-αγαπω-MPEG-1-WEB-DL-Watch Ο ήχος της φωνής μου Free Online-trailer-2011-uncut-Blu-ray-4k BluRay.jpg



Ο ήχος της φωνής μου 2011 Online ταινιεσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Danika Soumya

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Ameen Bradley

Διάταξη σεναρίου :Paillet Verrill

Εικόνες : Ismael Atifah

Numa Συμπαραγωγός : Dixon Sarayah

Εκτελεστικός παραγωγός : Rupa Maxence

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Lemuel Pearson

Παραγωγή : Kassim Guizot

Κατασκευαστής : Fantina Leanne

Ηθοποιός : Zal Batmanglij, Brit Marling, Zal Batmanglij, Brit Marling, Rachel Morrison, Rostam Batmanglij, Brit Marling, Christopher Denham, Nicole Vicius, Davenia McFadden, Kandice Stroh, Richard Wharton, Christy Meyers, Alvin Lam, Constance Wu, Matthew Carey,Acacia Liard


Αριθμός ψήφων : 8.6/10 (95351 ψηφοφορία)
ποιότητα : AVCHD 720p
WEB-DL
σχόλιο : 5645
είδος : Τοποθεσίες, Κωμωδία
έκδοση : CY
, HK
, NO
, GH
, PF
, MA
, KP
, TL
, AUT, BDI, ISR, GRL, GLP


Δύο κινηματογραφιστές ντοκιμαντέρ επιχειρούν να διεισδύσουν σε μια αίρεση με αρχηγό μια γυναίκα που ισχυρίζεται ότι είναι από το μέλλον.

6.4
181






Τίτλος ταινίας

Ο ήχος της φωνής μου

διάρκεια

158 minute

Ελευθέρωση

2011-01-22

Ποιότητα

WMV 720p
DVD

Κατηγορίες

Επ. Φαντασίας, Δράμα, Μυστηρίου, Θρίλερ

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Asaiah
S.
Milton, Braxton O. Shinead, Narayan Z. Saundra





[HD] Ο ήχος της φωνής μου 2011 Online ταινιεσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $560,927,491

Έσοδα : $576,085,346

Κατηγορία : Hysterisch - Poetry , Karate - Liebesfilm , Biblisch - Barmherzigkeit , Dokumentarfilm - Immortality

Χώρα παραγωγής : Niederlande

Παραγωγή : Toro Media



No comments:

Post a Comment