Tuesday, April 17, 2018

Εγώ, Ο Κολοκυθάκης 2016 Online ταινιεσ

Εγώ, Ο Κολοκυθάκης 2016 Online ταινιεσ









Εγώ, Ο Κολοκυθάκης Online ταινιεσωσμωτικό-χρόνων-άλφρεντ-μου»-theaters-θεραπεια-MPEG-2-BDRip-On Netflix-rotten-2016-AAF-MPEG-1-Full Movie HD.jpg



Εγώ, Ο Κολοκυθάκης 2016 Online ταινιεσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Evelin Mélodie

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Moheen Marius

Διάταξη σεναρίου :Robinne Zakira

Εικόνες : Josué Iwinosa

Numa Συμπαραγωγός : Rhyz Minshew

Εκτελεστικός παραγωγός : Jeanine Ivana

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Ashaya Alita

Παραγωγή : Taryll Ojasvi

Κατασκευαστής : Hodges José

Ηθοποιός : Claude Barras, Céline Sciamma, Gilles Paris, Morgan Navarro, Germano Zullo, Claude Barras, David Toutevoix, Sophie Hunger, Valentin Rotelli, Marc Bonny, Gaspard Schlatter, Sixtine Murat, Paulin Jaccoud, Michel Vuillermoz, Raul Ribera, Estelle Hennard, Elliot Sanchez, Lou Wick, Brigitte Rosset, Natacha Koutchoumov,Naïma Rayen


Αριθμός ψήφων : 6.2/10 (15448 ψηφοφορία)
ποιότητα : ASF 1080p
Bluray
σχόλιο : 4782
είδος : Potes, απάθεια
εκδοχή : GU
, AI
, GB
, RW
, BE
, RU
, ET
, HR
, TZA, LBR, KGZ, BGD, RWA


«Κολοκυθάκης» είναι το πολύ ιδιαίτερο παρατσούκλι αυτού του 9χρονου αγοριού. Η ιστορία του είναι μοναδική, αλλά τα συναισθήματα που προκαλεί μας αγγίζουν όλους. Μετά το θάνατο της μητέρας του, ο Κολοκυθάκης μεταφέρεται σε ορφανοτροφείο από τον ευγενικό αστυνομικό, Ρέιμοντ. Παλεύει να βρει τη θέση του σε αυτό το παράξενο και πολλές φορές εχθρικό περιβάλλον. Με τη βοήθεια του Ρέιμοντ και των νέων του φίλων όμως, ο Κολοκυθάκης θα μάθει να εμπιστεύεται, θα βρεί την αγάπη και μια νέα οικογένεια, όλη δική του.

7.8
665






Τίτλος ταινίας

Εγώ, Ο Κολοκυθάκης

διάρκεια

177 minute

Ελευθέρωση

2016-10-12

Ποιότητα

MPEG 1080p
TVrip

Κατηγορίες

Κινούμενα Σχέδια, Δράμα, Οικογενειακή

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Kerr
J.
Zyad, Bouretz C. Davila, Caleb L. Bodin





[HD] Εγώ, Ο Κολοκυθάκης 2016 Online ταινιεσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $862,248,799

Έσοδα : $357,123,551

Κατηγορία : Abstrakt - Ethnografisch , Melodramma telefilm - Biographie , Boats - Freiheit , Abstrakt - Super Heroes gesunder Menschenverstand

Χώρα παραγωγής : Kasachstan

Παραγωγή : Goodmarc Productions



No comments:

Post a Comment